הוספת ממ”ד לבית קיים

בעקבות מלחמת “חרבות ברזל”, פיקוד העורף הוציא תקנה חדשה לפיה ניתן בתהליך קצר ומזורז לקבל היתר דרך פקע”ר (פיקוד העורף) להוספת ממ”ד לבית קיים בבתים צמודי קרקע. אנו מטפלים בכל התהליך של הוספת ממ”ד תקני שעומד בכל ההנחיות והתקנות של פקע”ר, בתהליך מזורז ומהיר מההתחלה ועד הסוף.

יישום טיח על קירות

בעת יישום טיח על קירות במהלך בנייה או שיפוץ של בית, יש לקחת בחשבון מספר גורמים חשובים על מנת להבטיח גימור איכותי ועמיד.

גג רעפים לעומת גג בטון

בתהליך תכנון הבית, צריך לקבל החלטה חשובה – איזה סוג גג לתכנן ולבנות? גג רעפים או גג שטוח מבטון. מעבר למראה האסטטי של הגג, כדאי לקחת בחשבון את היתרונות והחסרונות של שתי האופציות.

יתרונות וחסרונות של קירות גבס

הבנייה בגבס היא קלה ובעזרתה אפשר ליצור כמעט כל צורה, אלמנט ועיצוב דקורטיביים רצויים. כמו כן, הבנייה בגבס היא מהירה וזולה ביחס לשיטות בנייה אחרות וכמו כן, ביצוע שיפוץ במבנה בעתיד יהיה גם הוא קל, מהיר וזול יחסית לעבודה דומה בקירות בטון.

איטום ובידוד הגג

הנושא של איטום ובידוד הגג הוא חשוב ביותר. אמנם בישראל יש הרבה מאוד ימי שמש ולא תמיד חושבים על החורף, אבל גם החום של השמש יכול לסדוק את הגג ולגרום לנזילות ולחדירת מים דרך הגג. המים עלולים להמשיך לחלחל אל הקירות, לנפח אותם ולגרום לרטיבות ולנזק מאוד גדול.

קבלת הצעת מחיר מקבלן

עלות הבנייה היא אחד מהנושאים המורכבים ביותר בתהליך בניית הבית. ישנם מרכיבים רבים שמשפיעים על עלות הבנייה ויש לקחת אותם בחשבון בקבלת הצעת מחיר.

יתרונות העבודה עם קבלן מפתח

ריכוז כל פרויקט הבנייה, תיאום בין צוותי העבודה, אספקת חומרי גלם וגמר, כתובת אחת, עמידה בתקציב ובלוחות זמנים, שקט נפשי, אחריות לפי חוק מכר…

שלבים בבניית בית פרטי

כל השלבים העיקריים בבניית בית פרטי, החל משלב הההכנה המקדימה ועד לשלב המסירה וקבלת טופס 4 מהעירייה.

טיפים לבחירת קבלן

רגע לפני שבוחרים קבלן שיבנה את הבית שלכם ויגשים עבורכם את החלום, להלן כמה טיפים חשובים לבחירת קבלן:

Skip to content